Even voorstellen:
Ik ben gestopt met werken en oma van 5 kleinkinderen. Ik pas op maandag op de 2 jongste van 1 en 3 jaar op tot dat zij ook naar school gaan. Mijn hobby's zijn wandelen en fietsen. Ik wandel op dinsdagochtend en op donderdag heb een gezelschapsgroep in Tilburg waar ik actief ben als vrijwilliger.
Mijn ervaring:
Ik was werkzaam als administratief medewerkster. Ik ben bestuurslid van een vereniging (secretariaat). In Tilburg vrijwilligerswerk gedaan in een verzorgingshuis. (koffieschenken en wandelen)